Privacy and GPDR Cookie Consent

Γιατί συνιστάμε την οπίσθια όψη όταν πρόκειται για τα παιδικά καθισματάκια αμαξιού;

Η εκτεταμένη οπίσθια όψη δεν είναι καινούργια θέση στα καθισματάκια των αυτοκινήτων. Το Κέντρο Ασφάλειας Αυτοκινήτου προμηθεύει καθισματάκια που εφαρμόζουν την οπίσθια όψη από την δεκαετία του 1980.

Ο ECE R129 είναι ένας νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για παιδικά καθισματάκια αυτοκινήτου (CRS), ο οποίος θεσπίστηκε το 2013. Ο κανονισμός αυτός απαιτεί ότι τα μωρά πρέπει να μεταφέρονται με το καθισματάκι τους να βρίσκεται σε οπίσθια θέση μέχρι να γίνουν τουλάχιστον 5 μηνών. Αυτό είναι ένα βήμα από τον παλαιότερο κανονισμό ECE R44, ο οποίος ανέφερε ότι τα μωρά θα μπορούσαν να στραφούν σε μπροστινή όψη όταν έφταναν τα 9 κιλά. Μιλώντας για την ασφάλεια των παιδιών μας, είναι αρκετό αυτό;

Οι Σουηδοί άρχισαν να εφαρμόζουν την οπίσθια όψη από το 1965 και να την χρησιμοποιούν μέχρι τα παιδιά τους να φτάσουν τα 18 κιλά (περίπου 4 ετών) και ύστερα μέχρι τα παιδιά τους να φτάσουν τα 25 κιλά (περίπου 6 ετών).

Συνιστούμε πάντα τα παιδιά να ταξιδεύουν σε οπίσθια όψη για όσο το δυνατόν περισσότερο διότι προσφέρει μεγαλύτερη προστασία για το παιδί σας. Ένα μωρό/παιδί δεν είναι ένας μικρός ενήλικας. Η αναπτυσσόμενη οστική δομή τους δεν επαρκεί για την προστασία των οργάνων. Το κεφάλι ενός παιδιού μπορεί να είναι έως και 4 φορές βαρύτερο από το υπόλοιπο σώμα του και οι μύες του λαιμού και της πλάτης δεν είναι αρκετά ισχυροί για να υποστηρίξουν αυτό το βάρος. Μία σύγκρουση κεφαλιού όταν το παιδί κάθεται σε μπροστινής όψης κάθισμα, μπορεί να προκαλέσει σοβαρούς τραυματισμούς στο λαιμό και την σπονδυλική στήλη του. Ενώ, σε ένα κάθισμα οπίσθιας όψης, ο λαιμός και η πλάτη τους στηρίζονται από το CRS, μειώνοντας έτσι τον κραδασμό στο λαιμό.

Αναφερόμαστε σε μετωπικές συγκρούσεις, αφού σε μία μετωπική σύγκρουση δύο αυτοκινήτων που ταξιδεύουν σε αντίθετες κατευθύνσεις, η σύγκρουση αυτή θα φέρει ακραία επιβάρυνση στο κεφάλι. Αυτό συμβαίνει, γιατί η ζώνη θα κρατήσει το σώμα του παιδιού, αλλά το κεφάλι θα συνεχίσει να κινείται προς τα εμπρός με την ίδια ταχύτητα που κινείται το όχημα, προκαλώντας έτσι σοβαρή πίεση στο λαιμό και την σπονδυλική στήλη του παιδιού. Ωστόσο, σε μία σύγκρουση που θα γίνει στο πίσω άκρο του οχήματος, ακόμα και αν το παιδί σας βρισκόταν σε καθισματάκι με οπίσθια όψη, το κεφάλι του παιδιού θα συνέχιζε να κινείται προς τα εμπρός, αλλά επειδή τα αμάξια θα κινούνταν προς την ίδια κατεύθυνση δεν θα υπήρχε η ίδια επιβάρυνσης στον αυχένα και την σπονδυλική στήλη. Οι μετωπικές συγκρούσεις αποτελούν επίσης το 47% των συγκρούσεων, καθώς οι συγκρούσεις που γίνονται στο πίσω άκρο του οχήματος αποτελούν μόνο το 6%. Έτσι, πρέπει να φροντίσουμε το παιδί να προστατεύεται περισσότερο από μετωπικές συγκρούσεις, οι οποίες φέρουν σε υψηλότερο κίνδυνο το κεφάλι του παιδιού.

Έτσι, προσφέρουμε μια αρκετά μεγάλη γκάμα με καθισματάκια οπίσθιας όψης που καλύπτουν όλες τις ανάγκες σας. Ορισμένα από αυτά θα μεγαλώσουν μαζί με το παιδί σας έως και τα 18 κιλά του, ενώ άλλα θα τα κρατήσετε μέχρι το παιδί σας να φτάσει τα 25 κιλά. Μπορείτε να διαβάσετε να διαβάσετε και να περιηγηθείτε στα παιδικά μας καθισματάκια στην κατηγορία μωρό/παιδί με την επιλογή βόλτα/ καθίσματα αυτοκινήτου. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για τυχόν απορίες που μπορεί να έχετε. Είμαστε πάντα σε ευχάριστη θέση να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε την. Τέλεια λύση για εσάς και

To the main pageNext article
Σχόλια

Αγαπάμε να ακούμε την γνώμη σας! Θα χαρούμε πολύ αν μας γράφατε μια κριτική!

Αφήστε ένα σχόλιο!